میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد دلیل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در ایران چیست؟
سرخط خبرها

اکران «آهنگ دونفره» فرزاد فرزین

  • کد خبر: ۱۶۳۹۰۸
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
اکران «آهنگ دونفره» فرزاد فرزین
عصر امروز، ۲۴ اردیبهشت، در پردیس سینمایی لوتوس‌مال اکران مردمی و نمایش ویژه فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی عصر روز یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت، از ساعت ۱۸ با حضور احمد مهرانفر، فرزاد فرزین، هادی کاظمی، علیرضا استادی و امیرحسین رستمی از بازیگران فیلم در پردیس سینمایی لوتوس‌مال به نمایش درخواهد آمد.

پردیس سینمایی لوتوس‌مال در محله نازی‌آباد تهران واقع است.

در خلاصه داستان این فیلم که جزو پرفروش‌های اکران است، آمده است: داستان درباره دو فردی است که که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند، است. شخصیت اول یک خواننده از سطح مرفه جامعه است و شخصیت دوم کسی است که گیر خانواده‌ای افتاده است که از طریق کتاب قانون باج می‌گیرند و اخاذی می‌کنند…

احمد مهران‌فر، فرزاد فرزین، امیرحسین رستمی، علیرضا استادی، بهاره کیان‌افشار، هادی کاظمی و… بازیگران فیلم هستند.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->